GJØR EN FORANDRING I HVERDAGEN

For en fantastisk start på en mandag faktisk! Våknet opp til blå himmel og skinnende sol. Var rett og ta på seg treningsklærne og tusle ned til det nye treningssenteret som jeg og Melissa begynte på i helgen. Jeg merker stor forskjell på motivasjonen min her i forhold til det andre senteret. Det er så mye mer oversiktelig og åpent. Den andre plassen ble jeg aldri vant til hvor alt var og hva som funket. Så ja, senteret du trener på kan også gi deg eller få deg til å miste motivasjon. Hvem som trener der, de ansatte, apparatene og selve senteret i seg selv kan påvirke deg og din trening.

Nå er jeg kommet hjem og fått i meg litt mat før vi skal en liten tur ut å lufte oss. Ble litt mye negative og “sinnatagg” innlegg sist uke så denne uken føler jeg for en skikkelig lykkeboost! Vi har nok negativitet i livet våres som vi kunne fokusert på, så nå vil i alle fall jeg sate på det possitive i hverdagen!

Nei jeg har ikke redigert midjen min som faen, jeg ser heller ikke sånn ut til vanlig (haha). Jeg har bare tatt i bruk WaistTrainer. Liker å bruke den på morgentreningen min for å passe på at jeg har en rett holdning i ryggen.

Bildet under er tatt fra Xfit Stavanger sin Instagram.

Jeg håper alle sammen får en nydelig uke og er like heldige med været som vi er her i Stavanger! Jeg vil også slenge ut et skikkelig slengkyss til alle mine fantastiske lesere som støtter meg og bloggen min! Jeg leser ALLE kommentarer, dere er nydelige hele gjengen!

SMASK!

4 kommentarer

Siste innlegg