LEPPENE MINE FØR OG ETTER ALLE BEHANDLINGENE!


Det er rart å se hvor fort jeg kan glemme hvordan jeg så ut før jeg tok å fylte på leppene mine. Jeg er blitt så vandt til å se resultatet i speilet at jeg glemmer ut hvordan jeg så ut før, det er som om jeg alltids har sett sånn ut. Derfor måtte jeg ta meg en runde å bla gjennom bildene mine for å se hvordan jeg så ut FØR inngrepet, å om det faktisk er forskjell. Jeg fikk faktisk sjokk! Jeg har gjort 2 inngrep, først prøvde jeg juvaderm så noen måneder etterpå fylte jeg på resylane.

Jeg kan se ut fra bildene her at forandring er det ikke tvil om at det var. Jeg er utrolig fornøyd med resultatet etter sist behandling! Nå er det siste bildet tatt kanskje en dag eller 2 etter inngrepet så de har minsket litt, men  jeg er utrolig fornøyd med størrelsen på leppene der så jeg skal nok tilbake om noen måneder. Det har vært mye negativt snakk om akkurat det her med å forandre på utseende og heller være fornøyd med slik en ser ut. Selv så synes jeg at folk får gjøre som dem vil uten at alle skal blande seg. Hvis man har komplekser med noe å velger å gjøre noe med det så synes jeg ikke folk skal dømme noen for det.

Vi er alle ulike med ulike meninger, det må vi bare godta.

 

10 kommentarer

Siste innlegg