Hudpleien jeg bruker – UTEN SMINKE

Fått en del spørsmål om hvilke hudpleieprodukter jeg bruker, så jeg tenkte dette hadde vært bedre å lage et innlegg om. Jeg har brukt disse produktene i en god del år nå. Jeg har byttet litt innimellom, men alltids gått tilbake til disse så fort jeg hadde råd. Jeg har alltids hatt et stort hjerte for Chanel, det er uten tvil yndlingsmerket mitt. Jeg har faktisk tenkt å tatovere logoen, men hvor en hemmelig enn så lenge, hihi. Første gang jeg brukte disse produktene var vel rundt da jeg gikk 1.vgs, så det vil si at jeg har holdt meg til samme produkter så å si i 4 år.

 

Hudpleieserien heter Hydra Beauty, som er fuktighetsserien til Chanel. Bare lukten i seg selv får meg til å føle meg tusen ganger friskere enn andre produkter. Akkurat nå så bruker jeg daglig ansiktsvannet deres, serumet og kremen. Jeg begynner å bli tom for masken deres som jeg elsker å sove med, å rensen er jeg tom for? Men nå skal jeg ut å reise snart så da får jeg alle babyene mine tilbake. Jeg slet mye med oljete/veldig tørr hud i lengre perioder, men etter å ha brukt disse produktene så er huden min helt forandret. Jeg sliter ikke med flassete hud og jeg slepper å måtte pudre meg pga. oljete hud.

 

Jeg har heller ikke slitt så mye med hudormer eller kviser, noe som det boblet av på haken min spesielt før! Hatt litt nå de siste dagene grunnet perioden min, men det er så lite i forhold til hva jeg hadde før. Dessverre så har Chanel blitt strengere med hvilke butikker som selger produktene deres, så du får ikke kjøpt det via nett eller på parfymerier som Kicks.no. Selv så tror jeg alle parfymeriene i Stavanger utenom Kicks selger dem.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva er ditt favorittmerke innen hudpleie?

8 kommentarer

Siste innlegg