Jeg flytter ikke før dette er i boks!

Uansett om det er måneder eller år til jeg forlater søte Stavanger, så er det noe jeg SKAL få unnagjort før den tid. Jeg har hatt flere av disse tingene på lista mi siden jeg flyttet her, noe som vil si 9 MÅNEDER! Siden jeg ikke har bil så er det ikke like lett som hvis jeg hadde hatt, men umulig er det nå ikke. Jeg må bare anstrenge meg og planlegge litt bedre for å få det gjort.

 

– Gå Preikestolen

Dette er jo bare noe alle må oppleve når de er i Stavanger sies det, så jeg kan ikke ha bodd i Stavanger uten å ha gått Preikestolen! Det er ikke lov, haha. Jeg tenker å få krysset av på denne mot sommeren forhåpentligvis, så får jeg mange bra bilder i tillegg når jeg først er der.

 

– Ha fast inntekt

Dette er noe jeg har vært fast bestemt på alltids når jeg har drømt om Oslo. Jeg skal IKKE flytte inn i et “hål” når jeg først flytter, for å bo alene i noe slik er ikke gøy. Been there done that. Derfor så må nok Oslo vente i alle fall noen måneder om ikke år slik at jeg får spart skikkelig opp til noe jeg faktisk kan bo i over lengre tid.

 

– Testet ut boksing

Jeg vet at jeg kan gjøre dette andre plasser også, men jeg har nemlig tenkt å lage en YouTube-video hvor jeg tester ut treningssentre i Stavanger. Da vil jeg fokusere på hva senteret står for, å jeg vet at det er mange som satser på boksing. Jeg har prøvd det litt ut med en kompis, å jeg husker jeg synes det var utrolig effektivt!

 

– Gjøre opp for meg

Oyoy, hva er dette for noe? Ja, jeg har en del ting i fortiden som jeg helst skulle ha unngått. Mye av det angrer jeg meg ikke for, jeg lærte utrolig mye av det, men jeg har en spesifikk ting som jeg angrer meg for. Dette fordi jeg føler det gikk personlig ut over noen jeg var glad i. Jeg har alltids hatt i tankene at jeg en gang vil dele denne historien med dere, men det kan jeg ikke gjøre føler jeg før jeg har fått ordnet opp med denne personen.

 

Har du vært i Stavanger?

6 kommentarer

Siste innlegg