Sex allerede første natten

“Hvorfor ikke? Vi skal jo være sammen allerede i morgen også, om vi har sex i dag eller om noen dager har ingenting å si.” Har du hørt denne før? Dette er kanskje den setningen jeg har hørt mest når jeg har vært med en gutt for første gang, å jeg blir like skuffet hver gang. Vi møtte hverandre for første gang for kanskje bare 1 time siden, å du skjønner ikke at jeg ikke vil hoppe til sengs med deg?

 

Jeg skal ærlig si at, ja jeg har hatt sex allerede første dagen, men det å ha sex første dagen er ikke så smart om du virkelig liker en. Slik er det i alle fall med meg, for har vi sex første kvelden så har du ikke vist respekt for at jeg har villet vente. Jeg har nemlig slik at jeg aldri kommer til å bli sammen med en som jeg har ligget med første natten, det er bare en regel jeg har. Kanskje litt rart for noen, men uansett hvor godt jeg kan like den personen i etterkant så holder jeg så sterkt på den regelen at jeg lar han gå.

 

HVA ER DINE TANKER OM SEX FØRSTE NATTEN?

10 kommentarer

Siste innlegg