Kunne jeg deltatt på disse programmene?

Da var jeg endelig hjemme igjen etter en god økt! Jeg var overasket over hvor utrolig få det var på trening i dag, men det er jo påske så hva kan jeg forvente. Nå tenkte jeg å komme meg i dusjen, få laget litt mat før jeg blir for lat å bestiller heller (hehe) så er det å legge seg i sengen og se serie. Jeg har nemlig startet med å se en serie som heter Empire som jeg har blitt anbefalt av en kompis. Noen som har sett denne?

Mange har fått med seg at jeg liker å være på TV-skjermen å har til og med meldt meg på programmer, heldigvis uten å lykkes denne gangen. Er dette noe jeg kommer til å gjøre igjen? Vil det være muligheter om at dere kommer til å se meg på TV i 2019?

PARADISE HOTEL

Det er jo ikke noe hemmelighet at jeg kunne tenke meg å være med. Jeg søkte jo i fjor, men om jeg søker igjen neste år får vi vente og se. Jeg har nemlig en del ting jeg vil få krysset av først denne gangen før jeg evt. hadde meldt meg på. Det å kunne være med der hadde vært en utrolig opplevelse, samtidig som jeg føler jeg hadde greid meg bra spillemessig også. Jeg ser ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen, noe som kan være en fordel. 😉

FARMEN

Jeg tror aldri jeg har sett en hel sesong av Farmen, aldri at jeg har vært så særlig interessert heller. Jeg er jo generelt utrolig dårlig med å følge med på ting på TV, det er så vidt jeg får med meg Paradise episodene. Dette er nok ikke et program jeg kommer til å ta meg tid til å melde meg på tror jeg, men hadde jeg blitt spurt så hadde jeg sikkert takket ja. Man lever jo bare en gang, så alltids kjekt å kunne oppleve noe nytt. Kroppen har godt av å testes litt på andre områder også.

EX ON THE BEACH

For dere som ikke allerede har fått det med dere så kommer det nemlig en norsk versjon av Ex On The Beach! De driver faktisk å filmer allerede nå, så første sesong kommer ut rett før sommeren skal det sies. Dette programmet var et av yndlingsprogrammene mine når jeg bodde i Gjøvik, jeg bare elsket all dramaet. Dessverre så tror jeg ikke at jeg hadde vært så godt egnet til dette programmet med tanke på at jeg faktisk ikke har en eneste ex. Jeg hadde uten tvil sagt ja om jeg fikk tilbudet, det er jo et paradis de bor i. Men den sjansen er nok utrolig liten med tanke på min kjærlighetshistorie, hehe.

_________________________

 

HVILKE AV DISSE ER DIN FAVORITT?

10 kommentarer

Siste innlegg