Jeg fikser på utseende mitt

_________________

God morgen snupper. Jeg håper alle har hatt en fin dag så langt, selv så sto jeg nettopp opp faktisk. Jeg skulle egentlig opp 5 i dag ja, men jeg har fått den uvanen å slå av alarmen i søvne så jeg våknet ikke før rundt 11 tiden, så da får jeg ta det igjen senere. Jeg skal nemlig til sykehuset i dag for å ta Restylane i leppene. Det er rundt 6 måneder siden sist jeg gjorde det, så jeg føler for å ta en påfyll.

 

Jeg ser ikke problemet folk har med at andre velger å rette på utseende sitt, i alle fall ikke med produkter som ikke er permanente. Jeg synes at hvis en skulle ønske å gjøre noe med utseende så burde en holde litt tilbake for å se om dette er noe en ønsker over lengre tid og ikke bare der og da. Men hvis en har noe som har plaget en i flere år, en har pengene og muligheten til å gjøre noe med det, da ser jeg ikke noe grunn til at folk skal dømme for at h*n  gjorde noe med det.

20 kommentarer

Siste innlegg