Blogging på ferie er vanskeligere enn jeg trodde

God morgen. Klokken er nå 10.15 her, å jeg har allerede ligget å stekt i solen i snart 1 time. Vi har vært utrolig heldige med været, det er nesten litt for varmt. Jeg skal virkelig ikke klage, men det kan dere på min innsats med bloggen! Jeg blogger fra telefonen nå fordi jeg orker ikke å drasse med meg PC-en over alt, selv om jeg ikke er så fan av mobil-blogging merker jeg. Jeg tenkte i alle fall å vise dere litt av hotellet i dag. Det et utrolig fint her, å jeg ble overrasket over hvor stort det var også! Bare basseng-området har 3 etasjer! Hotellet ligger oppe i fjellene som dere kan se på bildet under. Hotellet heter ClubHotel Riu Vistamar og ligger i Puerto Rico.

Bikini fra Zaful

Utsikten fra hotellet

De har egne ansatte som har treningstimer, underholding og som drar med seg gjestene på volleyball.

Husk å følg meg på Instagram HER og Snapchat for daglig oppdatering.

Håper alle får en nydelig dag.

14 kommentarer

Siste innlegg