Er dere klare?

____________

Jeg vet rett og slett ikke helt hvor jeg skal begynne for tiden, jeg har så utrolig mye jeg vil fortelle dere på en gang. 1 uke i Gran Canaria var det som måtte til for at jeg åpnet sinnet mitt for nye sjanser, jeg er mye mer åpensinnet enn det jeg allerede var. Det er helt utrolig hvor forskjellige folk kan være fra land til land. I motsetning til Gran Canaria og folkene jeg møtte der så er Norge et utrolig kaldt og fordomsfullt land. Jeg liker ikke å snakke dårlig om landet mitt, for dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men det er mye hat her.

_______________

Vi har kanskje alle sett hvordan for eksempel Isabel Raad blir behandlet bare fordi hun er offentlig, derfor er det lov. Norge er et vanskelig land å komme seg opp og fram i, derfor er det ikke mange av dem. Så det å da komme til et land hvor de ikke bryr seg om hva du jobber som, hvordan du ser ut, så lenge du har en bra personlighet og er snille med dem. Jeg møtte på flere i løpet av turen som både var modeller, gogo danser, store business menn osv. De var alle så forskjellige, men alle uten fordommer. Det å se en slik reaksjon når jeg fortalte om livet mitt fikk meg til å forstå at når jeg kommer tilbake til Norge så må jeg gi litt mer f*** i reaksjonen til folk.
 

Så om jeg velger å melde meg på Paradise Hotel 2019, begynne med stripping igjen eller operere meg så er det MITT valg. Jeg som alle andre lever bare én gang, så det livet skal jeg bruke på den måten som gjør meg mest lykkelig.

Er dere klare?

8 kommentarer

Siste innlegg