Life Goals – Musikkvideo, egen kolleksjon osv…

Vi har alle mål og drømmer i livet som vi ønsker å få opplevd i løpet av livets reise. Kanskje ikke alle vi jobber med å få til å bli virkelighet, men allikevel så er det noe en muligens kan få til ved å nå andre mål og drømmer. Selv så har jeg veldig store drømmer, men det er drømmer jeg selv føler at jeg kan nå om jeg tar de rette stegene. Jeg tror på at du kan få til hva du selv skulle ønske om du har rette innstilling og pågangsvilje. Selv om disse drømmene er ekstremt vanskelige å oppnå, så er det drømmer jeg alltids kommer til å ha. Jeg har tross alt hele livet på meg, så let´s go! 

 

Musikkvideo

Jeg elsker å være foran kameraet, jeg elsker å danse og jeg synes selv jeg kunne vært en grei skuespiller. Musikkvideo hadde vært så utrolig kjekt å kunne vært med på, trenger ikke å være for Chris Brown. Synge kan jeg ikke, så min egen musikkvideo blir det ikke noe av. Så jeg får heller krysse fingrene for at noen andre har lyst å ha meg med i sin. Noen som vet hvordan det egentlig fungerer med hvem som skal være med å spille inn videoene? Er det sangeren selv som velger eller har de folk som de kontakter? Kanskje jeg skulle sjekket nærmere opp i dette.

Egen kolleksjon

Jeg har de siste dagene hatt litt fokus på stilen min, for selv så føler jeg at jeg har mye klær som ikke så mange andre har. Merker jeg blir så sjalu (som i at det motiverer meg) når jeg ser kvinner får sin egen kolleksjon i for eksempel Bikbok. Jeg hadde så hatt fokus på å få fram former og kvinnekroppen hvis jeg skulle hatt min egen kolleksjon. Det å glitter selvfølgelig, så en jule/nyttårs-kolleksjon hadde nok passet meg perfekt. Jeg har faktisk troen på at den hadde gått veldig bra også.

Skrive bok

Dette er vel noe jeg føler alle bloggerne som blir store gjør for tiden, eller har i alle fall mål om å gjøre. Jeg er selvfølgelig en av dem som sitter med samme drøm, vi elsker jo tross alt alle sammen å skrive. Jeg tror faktisk det hadde blitt en interessant bok, for jeg har en historie som du ikke finner hos noen andre bloggere. Den lille jenta som vokste opp som Jehovas Vitne, sov med Bibelen i armene i stede for bamsen for så å ende opp som utstøtt av familien og stripper. Hva tenker dere, kunne det vært interessant å lest om?  

Samarbeid med reisebyrå

Hadde jeg fått dette ønsket i oppfyllelse så hadde jeg vært verdens lykkeligste kvinne. Jeg elsker å reise, så det å kunne utforske verden som en jobb hadde ikke vært annet enn en drøm. Jeg kan bare se for meg hvor mange bra Vlogger det hadde blitt, YouTub-en min hadde vært tusen ganger bedre! Dette er en drøm som jeg iherdig jobber med å få oppfylt, så selv så tror jeg det bare er snakk om tid. Jeg gir ikke opp den drømmen før alt av reisebyrå legges ned.

 

HVILKE TROR DERE JEG KOMMER TIL Å GREIE, Å HVILKE TROR DERE ALLTIDS KOMMER TIL Å FORBLI EN DRØM?

10 kommentarer
    1. Hva skal jeg si om deg og kleskolleksjon? Du kler deg som en hore stakkars deg. Jeg har også vokst opp i jehovas dessverre! Jeg tok avstand, og føler med deg. Men når du kler deg slik så kikker alle, ikke fordi du er pen, du er helt Ok. Men det altfor lyse håret, de billige masturbasjon klærne? Jeg jobber som modell, OG kan kle meg i pene og også sexy klær, men du er vulgær. Vent noen år så ser du det selv. Har du ikke råd til dyre klær så gå på Bik Bok da? Synes synd i deg.

    2. Nei, ikke misforstå. Jeg skriver egentlig ikke for å være slem, jeg ser jo at det ikke er fint å kommentere antrekk. Du hadde bare vært så mye finere med ordentlige klær. Jeg svarer tilbake fordi jeg vil du skal forstå. Dream Big, jeg håper du når drømmene dine. Jeg er oppvokst i Stavanger, men har bodd I Oslo I mange år. Jeg har en lang utdannelse, karriere og flott mann. Jeg ønsker deg det beste. Men vet at du ikke når drømmene med den stilen. Folk i Stavanger ler av deg, jeg gjør ikke. For innerst inne er du nok en sårbar jente som jeg. Jeg ble ødelagt for godt i Jehovas, har heller ikke familie. Men trashy klær avler trashy gutter osv. Du blir ikke oppdaget slik. Det er et velment råd. Jeg er venninne med ei som hadde din stil og jobb. Det ble ingen suksess. Og du drømmer om silikon… det gjør det enda verre. Tro meg. Pene gutter med bra utdannelse og etikette, de går ikke etter jenter som deg. Prøv å snu i tide. Hilsen ei som ikke dømmer din livsstil, men ønsker det bedre for deg.

    3. Anonym: Jeg skulle gjerne tatt dette seriøst, men selv så vet jeg at dette ikke er sant. Jeg får regelmessig spørsmål om hvor jeg kjøper klærne mine, folk stopper meg på gaten for å si at de likte klærne mine, så hvis det er trashy stil jeg har så er det visst det folk liker. En trenger ikke å kaste bort flere tusen kroner på merkevarer når en kan få tak i klær som til og med ser bedre ut til en billig penge. Bare se Cardi B, kan gå i hva hun ønsker, men selv hun kjøper klær fra Fashion Nova. Det er ikke prisen som sier hvor bra du kommer til å se ut. Det at du gjemmer deg bak anonym gjør det enda mer useriøst. Jeg er veldig glad for at du tar deg tid til å kommentere og lese bloggen min da, det setter jeg pris på. Så håper jeg du nyter ditt vakre liv videre.

    4. Jeg har ikke et vakrere liv enn deg. Tro meg! Det er derfor jeg føler med deg. Prøv ihvertfall å ta det seriøst, jeg vil deg ikke vondt, tvert om. Om jeg kunne skrevet deg privat hadde jeg gjort det. Husk at mange som skriver med navn, bare finner et. Jeg har et litt uvanlig navn, og vil ikke støte på feks noen fra vitnet her inne. Du er tøff som skriver om deg selv og ditt liv, selv om du vet konsekvensene. Jeg kunne ønske vi kunne satt oss ned sammen og pratet. Fordi jeg har levd litt lenger enn deg, og har noen ideer til deg. Du er tøff som publiserer kommentarer på bloggen. Du kommer til å klare deg. Men jeg har gått veien litt lengre enn deg, og du har sikkert også masse å lære meg. Jeg tror langt ifra jeg vet best, jeg har lykkes på mange områder, men også feilet masse. Jeg vil ikke at folk skal le av deg og håne deg i Haugesund og Stavanger. Jeg vil det motsatte. At du kan være et forbilde for oss som har kommet oss ut! Vi er fri, men sårene sitter der. Savnet etter foreldre osv. Jeg kommenterer ikke på blogger, jeg leser de også sjelden. Men du fanget min interesse med det du skriver. Og jeg bruker av tiden min til å skrive, nettopp for å gi deg et tips. Klær sier så mye om hvem vi er. Ja, jeg har mye penger, det gjør meg ikke lykkelig. Tro meg, har en ikke helse så betyr det zero. Jeg kjøper dyre og billige klær, men hadde aldri hatt jobb som modell om jeg gikk i dine klær. Det vil jeg frem til. Jeg forstår du har lite penger, og merker betyr ingenting. Men anstendighet betyr mest. Sender deg en klem

    5. Anonym: Trenger ikke å åpne deg med navn på bloggen, de trenger ikke å vite hvem du er. Ta gjerne å send meg en melding på facebook, det holder mer enn nok. En kaffe er kanskje vanskelig å få til grunnet avstanden, men en samtale på facebook oss mellom er mulig. Når det gjelder min økonomi så greier jeg meg meget fint. Jeg har både dyre og billige klær, så trenger ikke å undervurdere meg. Ser fram til å høre fra deg på facebook. 🙂

    6. Jeg undervurderer deg ikke i det hele tatt. Unnskyld, men jeg må le av den ene kommentaren til deg. Jeg så det sto masturbasjon klær😂, det har jeg ikke skrevet selv for å si det sånn. Jeg vet ikke hva det skulle stå, men ihvertfall ikke det! Du hører fra meg på Facebook. Ha en finfin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg