500 000 RIKERE – HVOR GÅR PENGENE?

Tenk å sitte med en halv million i hendene sine. Du som meg har sikkert tenkt den tanken, å tenkt hva du evt. Hadde brukt dem på. Det er jo faktisk folk som har opplevd å sitte med så mye penger, å det skjer hele tiden. Bare ting som Paradise Hotel, Brun og Bild modell og deltakelse i slike ting gjør at du faktisk har mulighet til å vinne disse pengene. Så hva hadde jeg gjort hadde jeg hatt disse pengene? Det skal jeg nemlig dele med dere nå, men for å gjøre det litt kjekkere så skal det ikke våre lov å spare dem eller bruke dem på hus (noe som jeg selvfølgelig hadde gjort ellers). Ellers så hadde pengene mine blant annet gått til disse tingene...

♥ NY MAC

Jeg hadde gått rett til butikken for å kjøpe meg en ny MacBook, å da selvfølgelig den som kommer i Rose Gull. Jeg har hatt min i over 4 år nå, å senest i dag var det problemer med den. Hver dag er en tålmodighetsprøve når jeg holder på med PC-en, den går så utrolig sent. Så uten tvil på lista!

 

♥ NYTT KAMERA

Jeg er utrolig fornøyd med kameraet jeg har, men med tanke på at jeg vil fokusere så mye på YouTube så er ikke det kameraet jeg har så hendig. Jeg skulle nemlig hatt et hvor jeg kan flippe skjermen opp, slik at jeg kan se meg selv når jeg filmer bl.a. sminkevideoer osv. Det jeg har nå kan flippes ned, så når jeg har det i stativ så får jeg ikke sett noe som helst. Har du tips til et bra kamera som du kan anbefale?

♥ TATOVERING

Ohh yes! Det har jeg ønsket meg så lenge nå, å jeg har villet hatt samme i alt for mange år nå, noe som gjør at jeg er sikker på at jeg ikke kommer til å angre meg. Det er to stykk jeg ønsker, den ene på håndleddet mens den andre er bak øret. Ingen av dem er særlig store, men jeg har ikke tatt meg råd til å gjøre det enda. Har vurdert å ta en nå som jeg drar til Hellas hvis jeg finner en bra plass, but I dont know.

 

♥ SILIKON

Måtte jeg valgt en ting jeg kunne brukt pengene på, resten skulle spares så hadde det blitt silikon. Det er noe jeg virkelig har lyst på, å da som sagt ikke fordi jeg er misfornøyd med størrelsen. Det er mest fordi jeg har hatt mine tider hvor vekten har gått mye opp og ned, noe som har påvirket mine søte fettklumper. De trenger å løftes litt på vil jeg si. Jeg er egentlig ikke misfornøyd med dem slik som de ser ut nå, men jeg vil være enda mer fornøyd med dem om jeg fikser litt på dem. Jeg går aldri uten BH for å si det slik.

♥ REISE

Dette er noe som jeg føler de fleste hadde hatt på lista si. Selv så hadde Dubai, LA og Maldivene vært topp 3 hvor jeg hadde reist først. Bare på ferien hadde jeg nok brukt en god del penger. Jeg skulle ikke dratt hjem uten en Chanel veske for å si det slik, haha.

♥ HUND

Sist, men ikke minst! Pomeranian. De siste dagene så har jeg hatt ekstra lyst på denne, da spesielt i hvit. Jeg har alltids hatt lyst på, men spesielt nå for tiden. Jeg vet at det er noe jeg skal få meg, men da når jeg har flyttet i egen leilighet og ikke reiser så mye. Jeg tror faktisk det hadde vært utrolig godt for meg å ha hund, med tanke på at jeg er mye hjemme alene og blogger. Jeg hadde aldri følt meg ensom med en slik liten sky i huset. Jeg er rett og slett forelsket. Barn har jeg aldri hatt lyst på, men denne derimot!

 

HVA ER DET FØRSTE DU HADDE BRUKT PENGENE PÅ?

12 kommentarer

Siste innlegg