SISTE INNKJØP – BURBERRY KJOLE TIL FLERE TUSEN?

Hei alle sammen ♥

 

Hvordan går det med snuppene mine? Selv så har jeg sittet på rommet mitt i hele dag etter å ha fullført dagens treningsøkt. Jeg har rett og slett bare kost meg i mitt eget selskap i dag, har ikke hatt behovet for å gå ut blant folk å gjøre ingenting. Jeg er nylig ferdig med å sippe i meg en flaske smoothie. Det er faktisk også en grunn til at jeg ikke vil ut, jeg kommer bare til å komme hjem med en haug med godteri(igjen).

 

Nå er det nemlig bare 7 dager til jeg setter meg på flyet til Hellas, så en uke uten snop må jeg da greie. Tenker å stikke på trening en tur i kveld for bare å ha gjort det, rumpa mi har godt av en liten økt til. Men det jeg tar meg i å gjøre hver gang jeg skal reise er at jeg shopper, å ikke lite heller. Jeg tenker ikke over at jeg kanskje vil shoppe når jeg er der også, neida jeg skal ha alt jeg trenger FØR jeg reiser. Så hver gang så ender jeg opp med å reise hjem med overvekt fordi kofferten var full allerede før jeg kom fram.

 

Jeg kjøpte en haug med klær som dere fikk se på min siste YouTube video hvor jeg har en Fashion Nova Try ON HER, likevel så måtte jeg sende hjem nok en pakke fra dem. Jeg har nemlig allerede det rosa paret som dere ser på bildet, men de var for små.. Så jeg kjøpte nok et par i en størrelse større, å når jeg første kjøpte noe så kjøpte jeg i svart også fordi jeg elsket dem så. Så ble det en kjole og solbriller som havnet i handlekurven også.

 

Det stemmer! Kjolen som ser ut til å være fra Burberry er fra selveste Fashion Nova, å det til bare 250,- norske kroner ca. Ellers så ble det litt sminke som jeg trengte å fylle opp.

KJOLE HER (utsolgt) | SKO HER

BRILLER HER | SKO HER

 

HVA ER DIN PLAN FOR HELGEN?

14 kommentarer

Siste innlegg