Shopping i Chania

God morgen!

Hvordan går det med snuppene mine? Her går det utrolig bra! Vi har leid oss bil i dag og er på vei til den såkalte «Pink Beach»! Jeg gleder meg utrolig til å se hvordan det ser ut der, denne stranden er jo bare ment for meg 💕 Så nå skal vi kjøre i ca 1 time så er vi der. Så blir det nok lagt ut litt bilder i løpet av dagen.

Når det kommer gårsdagen så ble det shopping på ettermiddagen. De hadde Sephora der!!! Jeg fikk handlet utrolig fine ting, så hva tenker dere om en innkjøpsvideo? Jeg filmet også masse i går, så tenker å få redigert den til i morgen. Så mens dere venter så kan jeg informere dere om at det kommer nok en video ut i kveld fra dag 2.

HA EN NYDELIG DAG VIDERE!

GOD HELG!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg