NY JOBB = SLUTTE SOM STRIPPER?

Jeg skal selvfølgelig ikke ta all glede på forskudd, men den lille gleden jeg har vil jeg gjerne dele med dere. Som jeg skrev i mitt siste innlegg så forteller jeg om noen utrolig vonde opplevelser jeg har hatt tidligere i arbeidslivet, som rett og slett har hindret meg i å greie å komme tilbake til arbeidslivet. Jeg lovte meg selv at jeg etter den tid aldri skulle ta en jobb som jeg ikke kom til å trives i, så i 6 måneder har jeg bare kost meg med livet mens jeg jobbet som stripper.

 

Men jeg har tidligere nevnt at det er stor sjans for at jeg ikke har så lang periode igjen av stripperyrket, rett og slett fordi det behovet som blir dekket når jeg stripper blir også dekket på andre måter den dag i dag. I tillegg til dette så nevnte jeg så vidt på lørdag at jeg skulle prøve meg ut i ny jobb den kvelden. Jeg har nemlig startet å jobbe som vertinne på VIP avdelingen på utestedet Hall Toll i Stavanger. Vi skal prøve dette ut en måned for så se hva som skjer videre, men fram til da så er helgene mine fullbooket.

 

Så hvis dette er en jobb jeg kommer til å fortsette med etter prøvetiden så ser det relativt mørkt ut for strippingen. Kommer jeg til å slutte? Per dags dato så har jeg faktisk ikke et konkret svar, men det er stor mulighet for det. Jeg tror jeg alltids kommer til å ha foretaket oppe, men hvor mye jobbing det blir er en annen sak. Jeg må rett og slett se hva som skjer videre framover, men kan uten tvil si at jeg elsker den nye arbeidsplassen min minst like mye! 

HVA ER DIN DRØMMEJOBB?

6 kommentarer

Siste innlegg