10 ting jeg skal gjøre før 2020

1. Spare 50% av alle inntektene mine til leilighet.

Nå etter Tyrkia turen så må jeg virkelig ta å bare spare for fullt. Jeg har klær og alt som jeg trenger, så jeg skal prøve å ikke kjøpe noe mer kler før juletiden. I så fall så blir det av pengene jeg har igjen etter jeg har lagt av penger til sparing. Forhåpentligvis så er jeg så flink til å spare at jeg sitter med leilighet om 1-2 års tid. 

 

2. Lage faste rutiner på YouTube og Twitch. 

Jeg har lyst å få til slik at det kommer ut videoer på faste dager og tidspunkt, slik at det blir mye lettere for dere å følge med. Samme med streaming, jeg vil ha noen faste dager og tidspunkt hvor jeg gjør det også. Så slepper dere å lure på når neste video eller streaming skjer. 

 

 

3. Dra ut i Oslo. 

Jeg tror jeg bare har vært skikkelig ute og festet i Oslo 1-2 ganger til tross for at jeg har bodd her i over 7 måneder. Så jeg har veldig lyst å utforske utelivet i Oslo mye mer og danse uten å tenke på å selge. 

 

4.  Starte på et nytt treningssenter. 

Nå avsluttet jeg nylig medlemskapet med det andre treningssenteret jeg trente på ettersom det var alt for langt vekke, å det var ikke noe motiverende å trene der. Så nå skal jeg finne et som er mye nærmere og som jeg kan trives på. 

 

5. Skaffe meg regnskapsfører.

Lønnen stiger, jeg får flere inntektskilder og jeg føler alt går i kryss. Hva kan jeg ta å skrive av på firmaet og hva kan jeg ikke. Så i stede for å bruke tiden min på regnskap, så skal jeg heller finne noen som bare kan ta over alt for meg. Tid er viktigere for meg enn penger akkurat der. 

 

 

6. Finne ut om jeg skal skaffe meg en assistent.

Alt hadde gått tusen ganger lettere i hverdagen min om jeg hadde hatt en som regelmessig hjalp meg med bilder til bloggen, filming til YouTube og slike ting som kan gjøre at jeg blir enda mer profesjonell i yrket. 

 

7. Tjene min første million.

Det hadde vært så sygt om jeg hadde greid det, men jeg vil også si at jeg er på godt vei! Yey!

 

 

8. Dra til Bergen. 

Jeg har kjempe lyst å dra tilbake snart, både til klubben og Bergen generelt. Besøke vennene mine der, samtidig som jeg elsker bergensere. Dialekten deres er ganske elsk! Jeg savner byen og folkene der. 

 

9. Begynne å date igjen. 

Haha, tenk at jeg skriver dette ned. Kanskje jeg har sett for mye på Love Island? Men ja, er det noe jeg suger på så er det å faktisk gi menn en sjanse. Så jeg skal gi meg selv et lite mål å date mer. Ikke date mest mulig selvfølgelig, men bare begynne å si litt mer ja. Det er ikke å legge sjel på at jobben min har ødelagt ganske mye for menn og mitt syn på dem, så jeg burde kanskje gi dem en sjanse til å motbevise at alle er ikke slik som dem jeg møter. 

 

10. Bli ferdig med å møblere leiligheten.  

Kommer selvfølgelig alltids til å være noe jeg ønsker å fikse på, men til syvende og sist så begynner jeg å nærme meg finish. Kjøpte et kaffe bord og en klokke i dag, noen bilder til å ha på veggen i går, så da er det ikke så mye mer som mangler. Har litt lyst å finne noen skuffer i speil, men det er ganske vanskelig å få tak i ser eg. 

 

xoxo ♥

3 kommentarer
    1. abnonerte igår på din onlyfans når den kostet 80kr, i dag får jeg ikke til å logge inn. når jeg trykker «glemt passord» har jeg tydeligvis ikke en bruker. er blitt trekt penger så burde jo hatt tilgang?

    2. Hei,
      Er det mulig å sende over et tilbud på regnskapsførsel og bistand i forbindelse
      med det 🙂 Hvor i såfall?

      Ha en fortsatt fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg