DETTE ER OVERHODE IKKE GREIT!

Jeg visste at det kom, det var bare snakk om tid. Men det tok ikke mange minutter fra jeg hadde postet mitt første innlegg til noen skulle komme med noen spidige kommentarer. Det er som om de tror at jeg åpner en ny blogg slik at de kan føle seg bedre med å kaste dritt på meg, hvorfor skal det være slik? Heldigvis var jeg forberedt denne gangen, men det betyr ikke at jeg tillater det og synes det er greit! OVERHODE IKKE! 

Du som sitter bak sjermen og klikker deg inn på bloggen min for å finne noe du kan kommentere, selvfølgelig annonym. Kunne du listet deg bak en person og stykket h*n i ryggen med en kniv? Du tenker sikkert at jeg overreagerer til de grader, men gjør jeg egentlig det?

Processed with VSCO with b1 preset

En stor grunn til selvmord er bl.a. nettmobbing! Se for deg en liten jente på 14 år, nettopp startet sin egen blogg og skal bli som de store bloggerne. Få masse penger for hun ønsker seg hest og fine klær. Hun legger ut søte selfies av at hun hadde venninna si på besøk, å livet er perfekt. Men om kvelden når hun skal skjekke den søte uskyldige bloggen sin så har noen kommentert “du er for stygg til å ha venner”. Det stikker utrolig å høre slik, i alle fall for en liten usikker jente som faktisk kan tro på slike ord. 

Selvmord består ikke av en stygg kommentar, men en mengde av slike kommentarer over lengre tid. Slik er det også med å bli knivstukket, du dør ikke med en gang men blir du stukket nok kan det bli utfallet. Noen er sterkere enn andre og takler slike ting bedre, men det betyr ikke at de skal få gjennomgå for de skal tåle det! 

De som skriver slik er som oftest folk som er usikre på seg selv, men det er IKKE en unskyldning. Jeg ser på dem på samme måte som en morder. En morder kan også slite sykist, men det gir h*n ikke tillatelse til å la det gå ut over andre. Uansett om personen er 14, 20, 45 år, legger ut søte selfies, halvnakne bilder eller bilde av alt en kjøper seg. Det gir deg ingen grunn til å slenge dritt! Vi er alle forskjellige, å du som alle andre må bare tillate at slik er livet. 

Du kommer sikkert ennå til å tenke at jeg er en dust som overreagerer, å ser på dette som en mulighet til å drite meg enda mer ut. Men da kan jeg ikke si annet enn takk for at du i alle fall tok deg tid til å lese gjennom innlegget mitt, du er nå faktisk en del av mine faste lesere. 

♥ Christina

17 kommentarer
    1. Til h*n som sa at hun er tjukk:
      Må si selv at jeg vil heller ha en dame med fine kurver enn et skjellet! Synes bilde var fint, og du er definitivt ikke tjukk <3 å d vett du vel selv håper jeg.
      G-18 Hgsd.

    2. Hvorfor bruker du det bildet av deg selv i et slikt innlegg? Blir litt vanskelig å ta det seriøst da, hehe 😉

    3. Fy faen for noen kommentarer det er her, jeg blir skamfull av å lese alt sammen. Dette er nettmobbing, trangsynthet og misogyni på sitt aller beste. Det blir til at jeg syns synd på disse “anonyme kommentatorene” – for de kan ikke ha opplevd mye glede, kjærlighet eller aksept i livet sitt om de bruker fritiden sin på å spre hat og intoleranse.

    4. Syns du burde anmelda detta her. Dessa tøffe på nett folkå finne lett politiet IP adresså på. Sko gjerna sitt kor tøffe di e då nårr ansiktet derras blir kjent.

    5. eyey. trur ingen her ville ha skreve om noe de har gjort så de angre på, så ikke er så bra. la nå jenta få skriva om det vis hu vil eller ei. hu e nå kommet seg videre i livet, tydelig at andre ikke har off. stå på girl. kan ikke du anonyme h8 bevisa detta da? siden du vett så godt
      lag ein sminke video av looken din drit pen sminke

    6. Helt ening med deg Christina. Synd at det finnes slike troll der ute som gjør alt de kan for å dra deg ned. Heldigvis er dette en jobb de aldri kommer til å klare.
      Støtter anmeldelse.

    7. Hei Christina. Kje bry deg litt ein gong om det folk skrive te deg. Kje la någen knekka deg med någen få ord. Det såre, men kjemp videre – for det e så verdt det. Du ska komma långt i livet, det har eg troen på!! Du kan oppnå alt du vil, så lenge du sette deg inn på det, og kje la noen stoppa deg for å gjør det. Stå på, videre. <3 Gurlll u fine.

    8. Eg har ikke peiling på Kim du e å har aldri hørt om deg, så at folk seie at “alle vett Kim du e å ka du har gjort” bitch no. Stfu. Eg kjenne eg blir så dårlige, detta her e typisk oppførselen t folk i Haugesund. Eg misunne deg så jævlig for at du har klart å komma deg vekk fra detta hålet. D at folk skrive og at du e feit å oversminket. Asså kødde du? Du ser dritbra ut, å de har tydeligvis kje bedre ting å ta seg t! Fuck alle dei så skrive sånn t deg, faen eg blir forbanna. Anmeld de!!! Lykke t videre å kos deg i Gjøvik, kje tenk mer på denna drittbyen!!

    9. Eg e heilt sjokka… Eg e sjøl fra Karmøy, å vett godt kem du e. Mn eg har ALDRI hørt någe stygt om deg, og har allti sitt på dg som et slags forbilde av alle slag!
      Har aldri kommentert her, mn e fast lesar! Du inspirere veldi me å verr deg sjøl, så fortsett me dt!
      Kniiip
      Them haters are jealous

    10. Hei. Syns du er drit kul!! Blir heilt sjokka over folk som kommenterer dritt! Ikkje ta deg nær av det! Hvis noen velger å sitte bak PC skjermen å kommentere dritt å velger å være anonyme! Da er det de som er dritt! Da har di ikkje noe annet å se fram til i verdagen. Stå på videre! Ikkje la haters vinne!!!!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg