Innkjøp fra sist uke

Da var nok en uke overstått, å selv om jeg har sovet og slappet mye av så har jeg også fått gjort en del. Vi har vært i Oslo, Gjøvik og Hamar for å shoppe. Selv så kjøpte jeg ikke så alt for mye, for jeg følte jeg hadde det meste. Men jeg fant mine gullkorn.

Gant t-skjorte (HER) og skjorte (HER) fra VIC.

Puma by Rihanna fra Høyer.

Calvin Klein undertøy (HER) fra VIC.

Belte fra ZARA.

Så dette var ukens innkjøp. Utrolig fornøyd med alt sammen, spesielt skoene! IN LOVE! Nå begynner også rommet mitt å ta form, så bare få hengt opp siste rest så skal dere få se! Blir kjempe fint.

Ha en nydelig mandag!

♥ Christina

4 kommentarer
    1. Kunne du lagt ut dine favoritt treningsøvelsar? Eg har lite motivasjon for tidå å trenge inspirasjon/tips te nye øvelsar💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg