6 ting jeg skal gjøre denne uken

God morgen! 

Da var påskeferien over som innebærer at hverdagen med skole og jobb er tilbake. Selv så er jeg ganske glad for hverdagen og rutiner, det får meg til å komme meg ut og tiden går så mye fortere. Selv så er jeg tilbake til matplanen min med proteinpannekaker til frokost, en stor favoritt. Videre i dag tenkte jeg å få rommet helt ferdig slik at dere kan få se det, også en tur innom et nytt treningssenter senere i kveld som jeg har hørt utrolig mye bra om i håp om at der er noe for meg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har også satt meg 6 mål for uken for jeg skal jobbe med for å komme meg opp av senga og få noe ut av dagen.

1. Minst 2 innlegg på bloggen til dagen.

2. Lage en videoblogg. Hva det skal være om er jeg ikke helt sikker på så bare kom med forslag. Det kan være alt fra sminkevideo, spørsmålsrunde osv.

3. Skaffe meg en jobb.

4. Blogge en annen plass enn hjemme. Det har jeg alltids villet. Bare sette meg på en cafe, bestille en kopp te og blogge. Det gir meg mulighet for å få inspirasjon fra andre personer, omgivelser og atmosfæren. Jeg er veldig komfortabel med å være alene så det tror jeg ikke skal være et problem.

5. Ta med meg kameraet uansett hvor jeg går. 

Så ønsk meg lykke til, å ha en fin tirsdag videre så blogges vi.

♥ Christina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg