En sommer litt utenom det vanlige

Dette blir den første sommeren der jeg faktisk ikke er så giret på å ligge på stranden, sole meg, spise masse is og grillmat.


 

Etter at jeg begynte å reise årlig til syden på vintertid så har jeg ikke hatt det behovet for sol og varme her i Norge. Det jeg gleder meg med sommeren i år er det å kunne sitte ute og spise, ha morgencardio ute uten å fryse i hjel og kunne gå med lettere og mindre klær. 

Men ønsket mitt for denne sommeren blir egentlig å jobbe mest mulig i sommer og heller spare opp til en skikkelig sydentur til vinteren. Jeg vil også fokusere på treningen og målet mot fitness. Så denne sommeren foretrekker jeg å koke på treningssenter enn på stranden i varmen. 

Hva er dine planer for sommeren?

♥ Christina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg