Nå kan dere spør meg om alt!

Da var det endelig fredag, å jeg har faktisk blogget i en uke i dag! Vil takke alle som følger meg og som kommenterer! Selv om jeg ikke kanskje har svart på kommentaren din så skal du vite at jeg har sett den og setter utrolig pris på deg!

Tenkte å kjøre i gang med en spørsmålsrunde, så kommenter gjerne alt du lurer på og vil se mer av! Tenkte å svare på spørsmålene i løpe av helgen så fyr løs mens du kan.

Senere i dag skal jeg innom å møte en fotograf her i område. Har ekstremt store planer for det kommende innlegget, å er veldig spent på hva han tenker og mener om ideene.

Håper alle får en fin helg!

♥ Christina

14 kommentarer
    1. Hvorfor slutta du på Rema og Expert etter så kort tid egentlig? Du jobbet jo så vidt åå expert før du sluttet igjen. Vil du si det her nå for og få en slutt på ryktene dine? Om at du stjal fra jobb

    2. Hei! En ting jeg lurer veldig på!
      Jeg føler at nesten alle som blogger blir sett ned på, så spørsmålet mitt er hvordan du klarer å overse dette? Tenker du noen gang på hva andre personer du kjenner tenker om deg når du publiseres et innlegg? Og bryr du deg om hatet du får fordi du velger å følge drømmene dine?

    3. Hei 🙂
      Hvordan ser du på muligheitene dine før å nå målet om bikini fitness?
      Kommer du til å oppdatere med formbilder etc?
      Ikkje ta hate fra taperene!
      superblogg 😀

    4. Wow, mange dumme spørsmål her ja. Skjønner godt hvis du vil totalt overse noen av dem… Men her er mine spørsmål hvertfall 🙂
      1. Hvor ser du deg selv om 10 år?
      2. Hvilke er dine must-haves i sminkepungen?
      3. Har du et minne/en person/etc fra barndommen som har vært med på å forme deg til den du er i dag?
      4. Hvilket er ditt absolutt favoritt-oufit i skapet nå?
      5. Har du en favorittfilm/favorittserie? Om så, hvilke er det?
      6. Hva er din mening om kroppspresset barn og unge føler på nå for tiden, og hvordan er det i forhold til hvordan det var da du selv var barn?
      7. Har du et forbilde (eller flere)? Og i såfall, hvem er det?
      Det var mine spørsmål for nå 🙂
      Glad i deg 💙

    5. Super blogg🖒 Klikker inn og leser med en gang du har lagt ut et nytt innlegg.
      Hva syntes du så langt om totninger ? Håper de har gjort et godt inntrykk 😊

    6. Koffår redigere du bildene dine så mye? Usikker på deg sjøl elle? “Ingen hets påvirker meg” også redigere du bildene dine og skrive longe innlegg om det.. patetisk

    7. Hva feiler dere som alltid skal kommentere stygge ting? Kanskje det bare er dere som er usikre på dere selv og er sjalu? Skjerp dere!
      Innlegger handlet om spm ikke om å rakke ned på personen…

    8. Hva vil du jobbe med? Vil du ta en utdanning?
      Hvordan føles det å flytte fra det stedet man vokste opp?
      Hvor lenge har du drevet med trening?
      Hva vil du med bloggingen? Er det for egen del å skrive ned tanker, for oppmerksomhet, for å tjene penger, fortelle ting, bli kjent..? (Ikke dømmende ment, bare nyskjerrig!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg