Få perfekt hud til sommeren!

Hallo alle fine!

Ingenting er bedre enn de dagene en kan bare slappe av og finne fram ansiktsmaskene. Selv så husker jeg ikke sist jeg gjorde det. Var mye flinkere før, å det merker jeg også på huden min. Den har vært konstant tørr etter vinteren, så det var virkelig på tide meg en skikkelig fuktighets boost!

Favoritten min er uten tvil Glam Glow Thistymud, selv om masken får deg til å se ut som du virkelig har bommet med selvbruningen! Den lukter utrolig godt og du merker forskjell fort. Selv så lar jeg den stå på så lenge jeg kan når jeg først har tid, men alltids minst 30 min. Jeg har prøvd å sove med den, men det var ikke så behagelig med tanke på at den er veldig seig i konsistens så følte jeg klistra hele ansiktet mitt på puta.

Før når jeg jobbet på parfymeri så husker jeg at det viktigste av alt når det kom til å redusere eller unngå rynker var FUKT! Det kan også se ut som om du har mer linjer enn du egentlig har når du har tørr hud. Så selv så prøver jeg å ta fuktighetsmaske 2-3 ganger i uka, i tillegg til fuktighets krem og serum både på morgenen og kvelden.

♥ Christina

5 kommentarer
    1. du er bare 20 eller 21 det er ikke nødvendig å bruke den krem, du har naturlig myk og rynke fri hud.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg