Spørsmål og svar – del. 1

Hva vil du jobbe med? Vil du ta en utdanning?

Jeg vil først og fremst bli ferdig med utdanningen min innen salg og skaffe meg fagbrev, men hva jeg vil jobbe med videre er et godt spørsmål. Jeg har så mange ting jeg hadde kunne tenke meg. Jeg har alltids hatt lyst til å jobbe på kontor å ha mitt eget skrivebord og gå rundt i blyantskjørt og hæler, men det ser ut til at bare er på TV. Jeg jobbet også tidligere på parfymeri å elsket jobben min! Husker aldri at jeg ikke ville på jobb og var alltids glad så kunne godt gått tilbake til det også. Så har du slevfølgelig også det å jobbe på treningssenter som f.eks resepsjonist. Jobbe med noe jeg lever for er aldri feil. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan føles det å flytte fra det stedet man vokste opp?

Det gikk utrolig fint egentlig. Det eneste som var hardt var å si hade til familie, å jeg savner dem veldig.

Hva vil du med bloggingen? Er det for egen del å skrive ned tanker, for oppmerksomhet, for å tjene penger, fortelle ting, bli kjent..? 

Det blir som min offentlige dagbok. Jeg vil vise andre flere sider av livet mitt og tanker jeg har bak ting som jeg opplever. Jeg ser på dette som en mulighet for meg til å fortelle dere hvordan det virkelige liv kan være, og hva faktisk mange går gjennom.

Processed with VSCO with b5 preset

Hva syntes du så langt om totninger ? Håper de har gjort et godt inntrykk 😊

Utrolig bra inntrykk! Har ikke blitt kjent med så utrolig mange enda, men enda ikke fått et negativt inntrykk. Gleder meg til å bli kjent med flere og se hva plassen har å gi på.

Hva synes du om menn med skjegg?

Alt med måte, men heller med enn uten! 

Har du en favorittsang for øyeblikket?

Subeme La Radio – Enrique Iglesias

Hvor lenge har du drevet med trening?

Har drevet med trening så og si hele livet mitt siden jeg vokste opp med foreldre som trente ofte på treningssenter. Men jeg begynte sikkelig da jeg var 16 år. Så det er litt under 4 år jeg har holdt på med trening nå.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du gitt opp målet med å stilla i bikinifitness?

Det kan se ganske slik ut med tanke på at jeg har ikke trent like mye og vært like indikert, men jeg måtte rett og slett legge det til siden når det ble så mye med flytting. Om det blir 2018 eller 2019 jeg stiller er enda ikke sikkert, men jeg SKAL stille i løpe av de kommende årene. Nå har jeg i alle fall treningssenteret på plass så fra i morgen av så er det tilbake til morgencardioen, så får vi se hva framtiden vil vise. Men jeg har IKKE gitt opp!

Hvor ser du deg selv om 10 år?

Da er jeg rett rundt hjørnet til å fylle 30 år. Jeg ser for meg at jeg har fått til de målene jeg virkelig har jobbet for. Jeg har stillt i fitness, kjøpt meg leilighet i Oslo og jobber med noe jeg virkelig elsker og har lidenskap for. Jeg kan se for meg at jeg har funnet mannen i mitt liv og muligens kanskje også er gift på den tiden. Reiser mye og inspirerer andre mennesker. Det er ting jeg kan se for meg er fullt mulig om 10 år. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg