Går det ann å ha så mye uflaks?

Jeg tror aldri jeg har opplevd maken til en dag som denne! 

Jeg hadde faktisk gledet meg til en ny uke og komme i gang med hverdagen igjen, men for første gang på lenge missliker jeg virkelig mandager. Våknet opp litt før syv i dag å var relativt våken og klar for å hoppe i treningstøyet å komme meg på trening. Når jeg kommer på trening og har gått på mølla i max 5 minutter så blir det trådløse headsettet mitt tom for strøm og musikken forvinner. Ikke nok med at jeg må gå i 25 minutter på mølla uten musikken min, men jeg får også med meg når musikken slutter at mølla knirker… yey..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg kom gjennom det og stakk hjem for å lage frokost og gjøre meg klar til et møte litt senere. Når jeg setter meg i bilen som er overfalt av snø og begynner å kjøre så begynner bilen og svinge mot siden når jeg bremser. Det var bare noen centimeter fra jeg havnet i grøfta. Jeg er vant til at bilen lever sitt eget liv, å det er jo utrolig glatt selv om jeg har vinterdekk så jeg fortsetter å kjøre. Heldigvis så skulle tanten min også ut på ærend og stopper meg før jeg kommer til hovedveien. Det viser seg at det ene hjulet på bilen har låst seg… Typsik 

Heldivis så kjører hun meg til møtet, men må videre. Etter møtet må jeg gå et godt stykke med skjerfet surret rundt hodet og iskald med både vind og snø i fjeset under hele turen til jeg endelig kommer fram til senteret her jeg sitter nå. Husker ikke sist jeg har så uheldig på en og samme dag. Jeg gikk rett og satt meg på en kafè med en kopp grønn te for å kunne slappe av og bli varm igjen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Håper virkelig ikke uken fortsetter i samme spor. Men jeg fikk i alle fall gjort det jeg alltids har villet gjort, sitte på en kafè og blogge. 

♥ Christina

 

8 kommentarer

Siste innlegg