Livet som modell

Da var det endelig fredag!

For en hektisk uke! Denne uken har vert utrolig spennende å jeg har lært så utrolig mye. Både i dag og i går fikk jeg prøvd meg som modell å jeg fikk sjokk hvor utrolig krevende det var. Du blir utrolig sliten i kroppen etter noen timer i alt slags stillinger og poser. Men så utrolig fornøyd jeg ble!

Fikk en sniktitt på bildene som ble tatt i går før redigering å jeg ble så utrolig fornøyd. De bildene var de viktigste med tanke på at jeg skal bruke dem i innlegget som kommer i løpe av helgen. De bare måtte bli perfekte, å det ble de uten tvil!

I dag gikk det mer i portrett, men så utrolig bra de også ble! Fikk sjokk av meg selv nesten. Hvor godt jeg slappet av foran kamera. Det var utrolig kjekt, å jeg håper virkelig ikke dette blir siste gangen.

God helg

Christina

5 kommentarer

Siste innlegg