Tusen takk TV Haugaland for at dere vridde om på sannheten

Jeg husker det som om det var i går. Jeg sto og trippet mens jeg oppdaterte TV Haugaland sine sider hvert minutt i håp om at det var blitt lagt ut. Jeg visste at det kom ut i dag, men når hadde jeg ingen anelse om. Bare for noen dager siden hadde jeg blitt kontaktet av TV Haugaland fordi de hadde hørt rykter om at jeg nå hadde bestemt meg helt for at jeg skulle stille i bikinifitness. Jeg var også på mitt tyngste på den tiden så jeg hadde satt meg som et startmål å gå ned 20 kg på 4 mnd! Jeg var utrolig glad for at jeg skulle få lov til å snakke om hvor utrolig målrettet jeg var med treningen, dette var kanskje min mulighet til å kunne motivere andre tenkte jeg.

Jeg har alltids hatt lyst til å være en inspirasjon og motivasjon for andre mennesker, å nå så jeg en åpen mulighet! Men det jeg ikke visste var at denne repotasjen kom til å forandre livet mitt helt. Jeg husker jeg sto fra jeg våknet til litt ut på dagen å bare skjekket mobilen, men så kom det ut til slutt. Det var som om noen hadde slått meg ned ved første øyenkast. “BRØT MED JEHOVAS VITNER FOR Å STILLE I BIKINIFITNESS”. Jeg ble livredd for det første jeg tenkte var reaksjonen til foreldrene mine og venner som var en del av det.

Reporteren visste at jeg var et av Jehovas Vitne fra før av å jeg fortalte om at jeg rett og slett ikke levde som at vitne lengre så jeg kunne ikke regnes som en av dem, men jeg hadde ikke brutt med dem med tanke på konsekvensene. Men jeg hadde ikke tenkt på at dette kom med på intervjuet, det skulle jo handle om trening og fitness. Vi snakket om hva strenge religioner generelt tenker om bikinifitness, men det ser ut at jeg snakker om Jehovas Vitner. Men selv om ting ble misforstått og omformulert så satt jeg alikevell med en utrolig stolt og deilig følelse etter å ha sett videoen.


 

Det var som om noen hadde tatt skrittet for meg mot det livet jeg ønsket å leve. Jeg var ikke hyklersk, jeg var bare blitt “lurt”. Jeg gjorde ingenting for å få det fjernet for selv om jeg ikke blir utstøtt for å stille i fitness så var det utrolig mange som trodde at det var slik det var. Nesten alle, selv min “bestevenn” hadde slettet og blokket med fra alt av sosiale medier. Jeg var som en utstøtt for dem, selv om det ikke var slik engang. Det å se den reaksjonen fikk meg til å få et ønske om at det faktisk var slik som det kom fram. Så hadde det ikke vert for at de vinklet intervjuet slik som det ble så hadde jeg kanskje enda ikke turt å ta tak i livet mitt…

Jeg er oppriktig takknemlig!

Christina

4 kommentarer
    1. Glemmer aldri den dagen. Hjertet mitt hoppet mye rundt i kroppen når jeg så dette. Jeg var og er utrolig stolt 💗💗💗💗

    2. Godt at det trossalt ble hell i uhellet! Du imponerer virkelig💪 Liker reaksjonen din mot vennene som blokket deg, ikkje alle hadde taklet det så bra som deg! Sjøl trakk jeg meg vekk fra Jehovas vitner som 16 åring, og de vennene jeg da fikk utforbi menigheten er de vennene jeg enda har i livet mitt 18 år etterpå, stoler fullstendig på at de aldri noen gang vil snu meg ryggen, ikke normalt at venner gjør det.
      PS: Følger deg videre mot målet om å stille i bikinifitness, en dag er gullet garantert ditt🏆

    3. Hahah, tror du virkelig noen bryr seg om den jævla religionen din? Kim faen så bryr seg om du e jehovas da? Kyss meg i rævå😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg