Jeg nekter meg selv de følelsene!

Det er helt utrolig å tenke på det. Siden jeg gikk på barneskolen har jeg tvunget meg selv til å gi slipp på de følelsene. Det var av helt andre grunner på den tiden, men det har bare fortsatt videre i samme spor i alle disse årene. Mest spesielle av alt, jeg er slik enda!

Fra jeg ble født og fram til den dag i dag har jeg holdt meg singel. I første delen av livet mitt var det bare pga regelen hjemme var at jeg ikke fikk kjæreste før jeg var over 16 år med tanke på regelen om å være "gifteklar" når en gikk inn i et forhold som Jehovas Vitner. Jeg var så pass troende på den tiden at det var en selvfølge og jeg sa aldri imot, noe jeg er takknemlig for den dag i dag.

Opp gjennom årene har jeg måttet si farvel til mange utrolig flotte gutter, men jeg har også fått sett den mest grusomme skjulte siden som har fått meg til å ta de valgene jeg har…

Det å være vitne til den ene venninnen etter den andre bli såret har vært forferdelig. Hvorfor tar folk så utrolig lett på utroskap?! Det er liksom ikke normalt lengre å holde seg til en og BARE en. Det å se pene jenter prøve seg på dem som er opptatt, noe som alltids kommer til å skje men så greier de å få napp også! Er det rart jeg har holdt meg singel?

Heldigvis har jeg aldri hatt behov for noen, jeg har villet klart meg selv å stått på egne bein. Jeg har blitt utrolig glad i flere gutter som jeg aldri kunne levd uten, men jeg kunne aldri havnet i noe seriøst forhold uansett. Jeg har ikke tid til å kanskje bli lurt bak ryggen, jeg har bedre ting å ta meg til.

♥ Christina

7 kommentarer
    1. Skjønner godt at du syntes det er skummelt å gå inn i et forhold og bli glad i noen. Og ende med å bli såret.
      Men jeg vet av erfaring at det finnes noen veldig bra gutter/menn der ute 😊

    2. Fin du er Christina 💖 du har også dype og fine tanker. Den rette personen vil du en gang møte. Morfar har tro på deg 😃 med en god klem ❤️🌺💙

    3. Det at Jehovas vitner har regler som sier at man må være 16 for å ha kjæreste og gifteklar hvis man skal ha er IKKE sant..? Vet ikke hvor du har hørt dette fra..

    4. kje alle guttene e som du forklare, Christina! en kan vær heldig😊
      e veldig gla i å lese bloggen din, du e utrolig dyktig i skrivingå di!🤘🏼👍🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg