UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ

Kom nettopp hjem etter en tur ut for å kjøpe min første bursdagsgave til onkelen min som fyller året på fredag! Kjekkeste med bursdag spør du meg, gleder meg allerede til neste gang. Vi var også en tur i gågaten å tok litt bilder i finværet. Kommer flere bilder i løpe av kvelden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKEN OPPTUR

Intervjuet med Oppland Arbeiderblad! Var så utrolig kjekt å kunne snakke ut om noe jeg virkelig vil sette lys på. Fikk vite at det skulle skrives ferdig i dag så er utrolig spent selv på når det kommer ut. Jeg kommer i så fall til å skike ut når det skjer!

 

UKENS HØYDEPUNKT

Damenes Aften uten tvil! Eller vet ikke helt om jeg kan si vi deltok på det heller (hehe). Når vi kom til sentrum var det ekstremt lite liv så vi satte oss ned på Café Pi og ble sittende der å kose oss hele kvelden. Tiden føk og vi koste oss utrolig mye i hverandres selskap!


 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Når jeg skulle finne bursdagsgave. Jeg gikk flere ganger rundt uten å finne noe i det hele tatt, noe som var ganske frustrerende. Merker jeg ikke er vandt til å kjøpe til en spesiell dag, jeg pleide å kjøpe når jeg kom over noe jeg visste de ville like. Men uten tvil noe jeg skal vende meg til!

 

UKENS ANTREKK


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS TANKE

Denne uken har vært en uke med ekstremt mye tanker og følelser. I begynnelsen av uken var det om når jeg kom til å bli kontaktet og meldt ut av organisasjonen, om det kom til å skje og i slutten så endte det opp med at jeg gjorde det selv. Tanker om hvordan foreldrene mine ville reagere var jeg utrolig usikker på før jeg faktisk tørte å ringe og snakke med dem. Ting gikk kanskje ikke sli jeg hadde håpet, men jeg føler jeg har taklet det på den beste måten jeg kan.

 

UKENS NEDTUR

Når det gikk inn for meg at det at jeg valgte å ikke lengre skulle være Jehovas Vitner førte til at jeg mistet alle som var det, blant annet foreldrene mine…. Jeg kunne flere ganger til dagen bare knekke sammen, har aldri vært så knust.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

JEG HAR MISTET MAMMA OG PAPPA

5 kommentarer
    1. Man får styrke man ikke vet man har.
      Du alene bestemmer over ditt eget liv.
      Alt er uten min fatteevne .
      Ønsker deg en lys og god fremtid .
      Du MÅ huske å være glad i deg selv nå.
      Først da kan man gi kjærlighet til andre.
      Ønsker deg lykke til videre i livet.❣️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg