Er jeg jomfru?

En av de strengeste reglene jeg har levd under som et av Jehovas Vitne er at det er ulovlig med sex utenfor ekteskapet, det var utstøtelsesgrunn. Så siden jeg har levd under slike regler og ikke har vært ute av organisasjonen før nå, betyr det at jeg enda er jomfru? 

Processed with VSCO with b1 preset

Nope, det er jeg ikke og jeg har måttet passet på at ingen som var Jehovas Vitne fant ut av det. Jeg mistet jomfrudommen min bare noen dager før jeg ble 19 år. Så jeg har gått i 1 år å sagt til foreldrene mine at jeg enda er jomfru noe som er ganske vittig om de faktisk trodde på det. Så nå er jeg fri til å skrive ting som andre tenker på som et normalt innlegg. Hadde jeg blitt tatt så kunne jeg faktisk ende opp med å bli utstøt, noe jeg ikke hadde vært klar for da. Men nå kan jeg skrive om alt fra sexskandaler til at jeg ble lurt bak ryggen, hvem vet hva som kommer fram…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Christina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg