I avisen 2 dager på rad!

Jeg har bare bodd i Gjøvik i litt over en måned og blogget i under en måned, men jeg har oppnådd mer på 1 måned i Gjøvik enn 19 år i Haugesund! Alt er helt uvirkelig, å jeg føler jeg lever i en liten boble akkurat nå.

Jeg har vært så utrolig heldig å få ligget blant topp 20 på blogg.no en del ganger! I går var jeg forsideartikkelen til Oppland Arbeiderblad, og også i dag er det en artikkel i avisen med en oppfølger av responsen jeg fikk! Jeg har blitt overøst av kjærlighet og støtte av så mange utrolige mennesker, jeg er evig takknemlig!

Men jeg må uten tvil overbringe den største takken til tanten og onkelen min! Dere var de som tok meg imot med åpne armer inn i huset deres. Dere støttet meg i alt, og var der når jeg trengte noen mest. Dere er mine forbilder for hvordan jeg vil være! Alle som kjenner dere vet at jeg er kommet til personer som virkelig kommer til å ta vare på meg! TUSEN TAKK!

Takk til dere alle! Ingenting av dette hadde vært virkelighet hadde det ikke vært for dere!

♥ Christina

3 kommentarer
    1. Så skjønn du er, Christina ❤ Jeg vet at mamma og pappa alltid kommer til å være der for deg, akkurat som at jeg kommer til å være der – uansett hva som skjer ❤❤❤Kjempeglad i deg ❤

    2. Så skjønne ord du skriver om oss 💗💗💗 Elsker deg langt inn i hjerterota 😚😚😚
      Tante Laila

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg