En kjærlighet som ikke er overfladisk

Jeg ble helt målløs etter gårsdagens bursdagsfeiring. Jeg begynte å skjønne hva jeg hadde gått glipp av, hvordan ekte kjærlighet føles. Det å se familie og venner komme sammen for å feire onkelen min var utrolig godt, han fortjener det så utrolig mye!

Meg og onkel

Meg og tante

Det var en utrolig fint og vellykket bursdag! Jeg følte meg hjemme, hjemme der folk er oppriktig glad i meg uansett hva. Jeg har fått familien min tilbake, etter å ikke ha sett dem på 9 år! De er noen unike mennesker hele gjengen, fylt med kjærlighet. Jeg kunne aldri bedt om noe bedre!

Gratulerer med dagen onkel!

♥ Christina

6 kommentarer
    1. Åå💗 Hjertet mitt brister og tårene triller. Du er en utrolig søt jente, med vakker personlighet. Elsker deg over alt på jord 😚 Din tante for alltid 💗

    2. Du fortjener all denne kjærligheten og MER! Jeg gleder meg utrolig mye til å feire deg neste uke ❤
      Utrolig glad i deg!!

    3. Syns det er så hyggelig å se hvordan de har tatt deg imot og hvordan de støtter deg gjennom dette! Virker som fantastiske folk som er viktig for deg å ha nå som du går gjennom dette! Legger også merke til alle de fine kommenaterene de skriver på bloggen din. Unner deg å omringe deg me så fantastisk kjærlige å forståelsesfulle folk <3 stå på videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg