MUST HAVE til sommeren

//annonse

Tenk at det bare er 19 DAGER til det er offisielt sommer! Det er nesten litt krise. Jeg er i alle fall ikke helt forberedt føler jeg selv. Alt har gått så fort dette året at jeg har ikke rukket å tenkt over det, samtidig som været har fått meg til å følt at det er høst. Så nå er det bare til å finne fram sommerklærne og håpe på at været dukker fram! Har du vokst ut av skoene fra i fjort? Passer ikke shortsen lengre? Mangler du lette sommertopper og kjoler? Har du ødelagt solbrillene dine, eller vil bare ha noe nytt i klesskapet? Da anbefaler jeg deg å ta turen innom MADLADY (KLIKK HER) Der vil du garantert finne akkurat det du trenger for å oppnå det unike sommer antrekket!

Bli med på å ønske sommeren velkommen!

♥ Christina

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg