Slik opplevde jeg min første bursdag

Jeg var rett og slett helt målløs i går. Jeg gikk rundt meg selv å visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere. Jeg stakk på trening for å lufte hodet og få tiden til å gå før selskapet.

Jeg hadde ikke invitert så mange, men bare de nærmeste som jeg hadde igjen. Men så kom den ene etter den andre fulle bilen med nydelige mennesker som hadde spurt om å få lov til å komme og være med å feire meg. Jeg visste jo ingenting, så jeg ble helt overveldet av følelser.

Det er helt sykt å tenke over at dette har jeg gått glipp av i 19 år! Det har aldri vært fokus på å feire seg selv, det er IKKE ok. Så det å stå der med fullt hus av mennesker som kom for å feire MEG var en utrolig følelse! Det ble så mye at jeg ble så sliten av alt, jeg var helt utslitt.

Men samtidig en så god følelse. I slutten satt jeg bare på enden av bordet litt unna alle og bare hørte på hva folk sa og så alle de nydelige menneskene. Jeg er evig takknemlig for å få lov til å være en del av disse! Jeg har mistet mange, men jeg har fått så mye mer!

♥ Christina

3 kommentarer
    1. Så bra at du sitter igjen med en god følelse etter din aller første bursdagsfeiring! Du fortjener alt dette og MER! Elsker deg så veldig mye, og gleder meg til alle årene fremover med awesome bursdager, juler, nyttårsfeiringer og 17 mai!

    2. Det var en veldig flott dag 💗 Og at så mange kom og ville feire med deg var fantastisk 💗🎂
      Dette er den første av mange 👏👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg