It’s weekend baby!

Da var det endelig fredag! Det er helt sykt hvor fort denne uken har gått og hvor mye som har skjedd. Min første bursdagsfeiring og 17.mai er endelig opplevd, å jeg gleder meg så mye til neste gang! Men det neste som skal oppleves nå blir nok min første JUL!

Men eneste jeg skal tenke på nå er helgen. Lillesøsteren min kommer nå til helgen, å jeg kan ikke vente med å se henne! Hun er den eneste jeg virkelig har kunnet kalle min beste venn, så merker jeg ikke har sett henne på lenge!

Hva er dine planer for helgen?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg