Det ble offisielt på selve bursdagen min!

Det er egentlig utrolig at jeg ikke har nevnt det før, det var liksom noe av det største som hadde skjedd meg og jeg drøyer med å skrive om det. Det har egentlig litt med at jeg føler jeg har snakket så mye om det med Jehovas Vitner og det at jeg ble utstøtt, så selv så er jeg så vant til situasjonen at jeg føler alle andre også ikke ser på det som noe stor greie.

Men jeg har nå etter hvert forstått at det er mange som er nysjerrige, det er ikke mange som forstår situasjonen og greier å sette seg inn i den. Det er ikke uten grunn media er veldig opptatt av det, det er jo en tragedie. Men uansett!

Bare det at jeg meldte meg ut var en utrolig seier for meg, jeg har aldri følt meg så fri. Å bare en uke etter så skulle jeg feire min første bursdag, men det var ikke det eneste som skjedde den dagen. Samme dag, tirsdag 16.mai fikk jeg brev fra menigheten jeg tilhørte at jeg nå var utmeldt, samtidig som det den dagen ble opplyst på møtet som de har hver tirsdag at jeg ikke lengre var et av Jehovas Vitner.

Så mens jeg feiret bursdagen min i Gjøvik sammen med venner og familie som er glad i meg, så satt mine tidligere venner og familie å fikk vite at jeg nå ikke lenger kan regnes som en av dem. Det forsvant en del “venner” fra sosiale medier den dagen kan man si, men det hadde jeg forventet.

Så nå har jeg dagen jeg ble født og dagen jeg ble offisielt fri for å leve mitt liv på samme dato! Det gir meg en enda større grunn til å feire den dagen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

8 kommentarer
    1. Wow, gratulerer med det jeg. Jeg kan umulig forstå akkurat hvordan det er da jeg aldri har vært i samme situasjon selv, men du er sterk som tar det så bra! Det er bra du har andre venner og familie som kan ta vare på deg.
      Stå på! <3

    2. Jeg husker hvordan du løp inn i kjøkkenet med brevet viftende over hodet i seier med det største smilet om munnen! Føltes nesten litt “mean to be” at du fikk brevet den dagen – gjorde alt bare bedre! Glad i deg, vennen ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg