Fakta om meg som du kanskje ikke visste

♥  Jeg var rødhåret som liten, det var min orginale hårfarge. Jeg har muligens litt rødskjær igjen i etterveksten, men med årene har etterveksten bare blitt mer og mer brunette. Jeg var det man kunne kalle den orginale ginger. Hvite øyenbryn, rødt/orange hår, fregner og helt lys hud.

Jeg har stått for det så lenge jeg kan huske, å sjansjen for at jeg kommer til å ombestemme meg er ganske liten. Jeg er glad i barn, men om jeg noen gang kommer til å få mine egne tviler jeg på. Jeg har aldri hatt det ønske om å stifte familie. Jeg vil finne den rette og gifte meg, men barn har jeg aldri hatt i bildet. Jeg føler at jeg har så mye andre ting som jeg heller vil bruke tiden min på, jeg vil reise rundt i verden og oppleve ting. Jeg vet at jeg er ung og at folk tenker “ting kommer til å forandre seg”, men jeg tror faktisk ikke det. Siden jeg var liten så har jeg aldri vært den som skal holde babyer, den som vil være barnepasser og slik, jeg har alltids hatt andre ting som har tatt interessen min. Ikke missforstå meg, jeg er utrolig glad i unger! Jeg er bare ikke glad nok til at jeg vil ha mitt eget.


 

Første gang jeg drakk meg full å var ute på byen var på familietur til Gran Canaria, men selvfølgelig fikk aldri foreldrene mine vite om det. Jeg var 18 år når jeg var full for første gang!

Skal jeg stå opp for å trene cardio så vil jeg helst stå opp 06:00. Det er bare noe med det klokkeslettet som jeg liker. Jeg har alltids vært A-menneske, jeg føler jeg får mer ut av dagen ved å legge meg tidelig og stå opp tidelig.

♥  Jeg gikk fra å være sjenert og jenta på sidelinjen til å være den som bryr seg minst om hva andre sier og lever akkurat det livet jeg ønsker. På barneskolen var jeg så heldig å få henge med de “kule” i klassen, men jeg var alltids den som hang etter. Det er sikkert flere så kjenner seg igjen når jeg sier at jeg var den som alltids ble skvist bak om fortauet ikke var stort nok for at alle kunne gå på rekke, jeg måtte alltids være rask med å kle på meg for ingen ventet osv. Jeg var ekstremt usikker som liten…. Men med årene så vokste selvtilliten litt etter litt.

Jeg ELSKER spansk musikk! Det er noe av det beste jeg vet, det finnes ikke noe som får meg til å smile. Jeg bare elsker spansk generelt, jeg har alltids hatt lyst å lære meg spansk! Så hvem vet, plutselig sikker jeg til spania på språkskole et år… Hadde vært en drøm!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg