Startet uka i hotpants!

God morgen alle sammen!

Da var et ENDELIG mandag, fra min side i alle fall. Jeg elsker mandager, gleder meg hver gang noe som høres helt umulig ut. Spratt opp av sengen i dag kl. 06.00 etter bare 5 timer søvn for å komme meg på trening. Jeg skulle prøve å slumre en halv time, men kroppen nektet å bli trøtt etter at klokka hadde ringt. Det er en utrolig deilig følelse når jeg har slike dager!

Så det ble 1 time kardio og litt utstrekking etterpå. Er så utrolig deilig start på dagen! Kjenner bare kroppen er fullt med energi, å jeg gleder meg allerede til trening senere i kveld!

Til frokost ble det havregrynsgrøt med proteinpulver som er blandet i vann og en spiseskje peanøttsmør. Er så utrolig rask og sunn frokost som jeg bare elsker, mettende og smaker godt!

Håper alle får en fin mandag og en fin uke videre!

10 kommentarer

Siste innlegg