Fra min første selfie til i dag!

Det er helt sykt hvor fort tiden går når jeg begynner å bla gjennom bilder på PC-en min! Jeg har absolutt alle bildene mine fra jeg fikk min første telefon med selfie kamera til i dag. Det jeg er mest fasinert over er øyenbryna, å dette er ikke alle. Jeg har hatt så mye grusome øyenbryn gjennom årene, men som er artig å se tilbake på nå! Samtidig så er det gøy å tenke over hvordan jeg som person har forandret meg, både med personlighet og tankegang. Jeg har uten tvil blitt mer åpen for alt og mer lysten på å leve et liv utenom det vanlige!

2013

2017

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva synes dere er min største forandring?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg