I hate my butt sometimes!

Er det noe jeg VIRKELIG hater å shoppe så er det bukser! Jeg vil ikke engang tenke på hvor mange timer jeg har sløst bort, i håp om å finne en bukse som sitter perfekt. Enten er de for lange nede, eller så er de for trange oppe, eller så er de passe over rumpa, men for løse rundt magen osv osv. Jeg husker jeg gikk inn på en ganske dyr butikk i håp om å i alle fall finne noe der, jeg gav totalt blanke i prisen så lenge den satt perfekt på. Men neida! Gikk ut med alt annet enn bukse!

Fram til nå så har jeg bare funnet èn type bukse som sitter perfekt, å det er Molly highwaist jeans fra Gina Tricot. De er akkurat min lengde uten at jeg trenger å brette dem opp, de sitter stramt fra topp til tå og er stretch noe som er et must skal jeg få den over rumpa! Jeg er alltids på utkikk etter andre plasser de kan ha samme type bukser, men jeg går alltids tilbake til Gina Tricot. Jeg har hørt at buksene fra Fashinova.com er laget konkret til personer med stor rumpe og smal midje, så vurderer å hive meg uti og gi dem en sjanse!

Hvor kjøper du buksene dine?

8 kommentarer

Siste innlegg