Jeg ble seriøst redd!

Jeg fikk nesten ikke sove etter i går kveld! Alt var som normalt hele dagen, jeg stakk på trening og gjorde det jeg måtte gjøre. Når jeg kom hjem få begynte plutselig en haug med personer å legge meg til på både Snapchat og Instagram. Det var seriøst alt for mye til å være en tilfeldighet!! Det holdt på slik i en time og jeg skjønte ingenting av hva som skjedde. Jeg ble faktisk redd! Jeg så for meg at noen hadde hacket seg innpå pc-en og tatt personlige eiendeler og lagt det ut f.eks. Jeg vet ikke, forvirret var jeg i alle fall.

Etter litt så fikk jeg vite av en av dem som hadde lagt meg til på Snapchat at det var en en kjent Snapchatter med navn Brovold som hadde lagt ut bilde av bloggen min på Snapchaten sin. Da slappet jeg av og begynte å skjønne hvorfor! Så etter det har det plinget inn hele tiden fra både kjente og ukjente.

Aldri vært så forvirret før! Samtidig alltids kjekt når folk gir oppmerksomhet til det jeg skriver om!

God helg!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg