“Vil du være min fuck friend?”

Etter innlegget på mandag om Sex Uten Følelser så fikk jeg virkelig se hvor mange som tenkte det samme! Folk studerer, reiser og flytter, de har ikke tid til å binde seg! Det at jeg snakker så åpent om slike emner gjør at folk slapper av når de snakker med meg, kanskje litt for mye ehe. Jeg fikk spørsmålet som de sikkert har villet spurt mange om, men som de ikke helt vet hvordan de skal formulere, "vil du være min fuck friend?".

Jeg elsker ærlige mennesker som ikke går rundt grøten, så det å avvise dem på en hysterisk og slem måte ser jeg ingen grunn til. De er ærlige, de vil ikke leke med følelser men ha det gøy. Så er du ikke interessert så vær i alle fall høflig. Hvis du er interessert, have funn!

7 kommentarer
    1. Har ikke lyst å si noe på deg eller din blogg, for det er ditt liv, men tror du må tenke på hva du legger ut! Om du vil ha et fokus på sex, så er det helt greit – det er jo noe de fleste driver med. Eneste er at omtrent hvert innlegg, bilde og overskrift handler om dette. Dette kan bli litt ensidig, og alt du fremstår deg selv som er et sexobjekt. Om det er det du vil, så er det ikke min sak å kommentere, men bare slik at du er klar over det selv om hvordan du fremstiller deg. Noe som jeg synes er litt dumt, for tror nok du er MYE mer enn det! Du er utrolig vakker, og virker både smart og tøff. Sier ikke at du skal slutte å skrive om sex eller å ha fokus på nakenhet, om det er det du interesserer deg for, men kanskje variere med annet innhold? Da blir det både mer variasjon på bloggen, og du fremstiller deg selv på en bedre måte og viser at du er mer enn et sexobjekt. Husk at kropp og likerklikk ikke er alt!
      Igjen, ikke min sak å si hva du skal gjøre! Er heller ikke ment som dømming eller hat! Men bare et tips og tanke du kan bringe med deg videre i bloggingen 🙂 og husk at mye seksualisert innhold om deg selv (desverre) kan ødelegge fremtidige jobbmuligheter..

    2. Å synes det e helt fantastisk at enkelte av det motsatte kjønn tørr å blogge om andre ting en mensensyklusprat og ymse rosatopics som ingen bryr seg om 😎🤙🏻✅ Tøft gjort , fortsett med dette . Hvem faen vil lese om hva enkelte spiser eller hvor langt en kanin klarer å hoppe . Sex selge , vi lever i 2017 , ingening er for drøyt 😎🤙🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg