JEG HAR FÅTT MEG JOBB SOM STRIPPER!

Hva faen, er dette en spøk? Håper virkelig hun kødder nå for sin egen del! Jeg har mistet alt av respekt for henne nå, trodde faktisk hun var bedre enn det! HORE! Hun kommer aldri til å få jobb som noe annet etter dette!
 

 
 
Er DU en av dem som fikk slike tanker i hodet når du leste overskriften min? Jeg kan først og fremst si med en gang at nei, dette er IKKE en spøk. Jeg opplyste at jeg dro til Oslo i går for å undersøke noe jobbgreier, dette er jobbgreiene. Det er faktisk ikke noe jeg plutselig kom på at jeg hadde lyst til å bli, det er noen måneder siden jeg kontaktet bransjen i ønske om å bli stripper, eller som de fleste kaller det nå, showdanser og entertainer. Det er desverre slik at alle tenker hore når de tenker stripper, men jeg fikk i går se hvordan det fungerte å det var så mye mer uskyldig enn det folk skal ha det til! Når jeg så hvordan alt fungerte så var det ikke noe tvil om at jeg hade valgt rett.
 
Folk som dømmer strippere er som oftest de som aldri har vært inne på en strippeklubb, eller sett hvordan det fungerer på hjemmearrangement. Jeg syntes det var like underholdende som alle mennene! Dette er en jobb! Kvinner som er gift holder på med dette, så selv om det er noe unikt som du ikke opplever i hverdagen så vil jeg heller kalle det for kunst enn hor! Det var som å se Burlesque live når de øvde til et de skulle ha show på et utested i Oslo senere på kvelden! Korsett, heler og nydelige kostymer. Jeg ville bare hoppe opp av stolen å være med!
 
Det å kunne tjene penger på utseende sitt og danse er jo nesten for godt til å være sant! Hovedplassen blir Oslo, men det å vite at folk kan bestille deg til å lage show for dem Norge rundt hørres utrolig artig ut! Du har muligheten til å reise og oppleve, møte nye mennesker og leve av det du elsker. Så uansett hvordan folk kommer til å se på meg så kommer jeg ikke til å ombestemme meg! Jeg føler ikke jeg trenger å forsvare meg på hvorfor jeg ønsker å jobbe med dette, men jeg tar gjerne å svarer på spørsmål om det er noe dere lurer på. Men……..
 
Jeg er stolt over å kunne kalle meg STRIPPER!

 

34 kommentarer

Siste innlegg