Gått ned 2 kilo på 2 uker!

Da var nok en uke over! Det har vært en helt syk uke med utrolig mye som har skjedd. Jeg er utrolig takknemlig for så utrolig snille og støttende dere er mot meg uansett hva jeg gjør med livet mitt. Jeg er evig takknemlig for at jeg har dere som mine lesere, jeg kunne ikke bedt om noe bedre!

Men ja, tilbake til overskriften! Jeg ble prektig imponert over meg selv etter å ha hoppet på vekten i dag. Jeg noterer hver mandag nå hva vekten min er, å jeg er i dag 2 kilo lettere enn for 2 uker siden. Det beste av alt er at jeg har spist bra, men kost meg, jeg har trent nesten hver dag men ikke så mye som jeg gjorde før men likevel så er det så bra framgang! Jeg kjenner jeg blir mer og mer motivert til å trene nå som jeg ikke føler det presset for at jeg MÅ, men at jeg kan gå når jeg har lyst!

5 kommentarer

Siste innlegg