Mine 3 favoritter

God morgen snupper!

I dag kunne jeg ligge og dra meg i sengen til 12, det var utrolig deilig. Jeg holdt på med et intervju som jeg skal være med på i hele natt. Jeg hadde fått alle spørsmålene sendt, så satt å skrev flere sider med svar. Jeg gleder meg utrolig mye til det kommer ut, da skal jeg skrike det ut slik at dere får det med dere!

Selv om jeg selv blogger så er jeg UTROLIG dårlig til å lese andres, noe som egentlig er litt kipt. Man kan få så utrolig mye inspirasjon av andre bloggere, så jeg føler jeg burde ta meg mer tid til dette. Men jeg har plukket ut mine 3 favoritter som jeg regelmessig titter innom. Jeg elsker stilen, bilende, personligheten og måten disse 3 nydelige kvinnene skriver på!

Isabel Raad

Isabelle Eriksen

Sophie Elise

Hva er din favorittblogg?

3 kommentarer
    1. Digger bloggen til Isabell! 😀 Digget bloggen til Sophie Elise også, men datt ut etterhvert. Fortsatt stor fan av hun og følger hun ellers da. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg