Fra Jehovas Vitne til stripper!

Hva var det egentlig som skjedde? For bare noen år siden så var jeg 100% sikker på at jeg skulle leve livet ut som Jehovas Vitne. Jeg elsket å gå fra dør til dør å forkynne, jeg kom på alle møtene og var stolt over den jeg var. Hva skjedde egentlig der? Bare snudde ting seg bare sånn over natten der jeg plutselig gikk fra superkristen til å kunne jobbe som stripper? Eller har det vært noe som har gått over lengre tid? 

Jeg var faktisk overasket når jeg så gjennom bilder fra fortiden og begynte å mimre. Jeg fant ut at jeg har hatt drømmer om et friere liv i over 7 år! Tenk det! I syv år har jeg vinglet mellom å leve det livet som jeg ble oppvokst med og prøve å passe inn som et av Jehovas Vitner, men samtidig så har det alltids fristet å leve et friere liv. Jeg snek meg til å bruke klær som ikke var akseptabelt som Jehovas Vitne, snek meg ut med venner som ikke var Jehovas Vitne og slike ting. Jeg likte utrolig godt den friheten de hadde, men jeg tenkte ALDRI tanken om at jeg kom til å gå fra livet som Jehovas Vitne. Jeg hadde perioder jeg gikk 100% inn for religionen og skulle være et godt eksempel, men livet var alt for ensformig. Jeg følte meg som en sau som ser over til et beitere som er grønnere enn der du holder til.

Det å føle seg så fanget over så lang tid er ikke godt for noen, men jeg så aldri en løsning. Eneste veien jeg hadde å gå var mot Jehova og leve for han, det var ikke noe annen utvei tenkte jeg. Jeg var usikker på den tiden, jeg turte ikke tanken på å svikte foreldrene mine for mitt eget beste. Men her jeg står i dag viser at jeg fant en utvei! Jeg ble sterk nok til å kunne se andre veier. Men hvorfor stripper da av alle ting?

Jeg har alltids elsket å danse. Jeg hadde lyst å gå musikk, dans og drama på videregående men ble oppfordret til å la være fordi jeg skulle leve et “enkelt liv” som religiøs. Det var ikke om å gjøre å følge drømmene sine da. Men jeg fortsatte å danse og så alt av danse-filmer. Måten jeg fikk øynene opp for stripping og så hvor uskyldig og nydelig det kan være var med å se musikkvideoen Rockabye – Clean Bandit. Jeg så der at det som alt annet er en jobb for å kunne forsørge seg. Det er hva du gjør det til som person som viser om du er en hore eller ikke. Det er en jobb, du danser og lager god stemning så drar du. Det er ikke om å gjøre dem kåte, det er om å gjøre at de sitter med et smil og har det gøy. De viser deg respekt og du føler deg trygg.

Hadde folk vært mer åpne og ikke så dømmende så hadde de fått muligheten til å kunne opplevt så mye mer i livet! Jeg har beundret strippere, de nydelige bevegelsene deres, selvtilliten og motet! De er de herligeste mennesker som en kan snakke med om alt, de dømmer ingen selv om alle dømmer dem! Jeg angrer meg ikke et sekund på valget mitt!

Folk vil kanskje ikke se på meg som et forbilde, men jeg vil bli sett på som et eksempel. Jeg vil vise at du kan hvis du vil, jeg kommer til å heie på deg! Vi lever bare en gang. Skal du bruke livet ditt på å ta hensyn til alle andre og tenke hva de tenker om deg? Eller skal du leve for deg selv og gjøre det DU vil?

DET ER DITT VALG!

 

16 kommentarer

Siste innlegg