JEG ORKER IKKE MER!

God morgen snupper. Kom hjem rundt 12 om kvelden i går og måtte rett og legge meg. Sitter nå på toget på vei til Oslo NOK EN GANG! Men nå var jeg utrolig lei å kjøre fram og tilbake, i tillegg så drar jeg sammen med tanten og onkelen min i dag så det ble heldigvis tog. Jeg er glad i å kjøre bil, men ikke så glad at jeg vil kjøre 2 timer fram og tilbake hver dag. Jeg bare orker ikke mer bilkjøring med det første.

Men dere lurer sikkert på hvordan det gikk i går og om jeg skal flytte. Neida selvfølgelig så måtte jeg tilbake i kveld for å ha audition med kostyme så fikk ikke vite så mye i går. Så da blir det samme greiene i dag. Kommer til å gå rundt i hele dag å bare tenke på hvordan jeg skal danse for å vise beste versjon av meg. Jeg vil virkelig få dette til! Heldigvis så tar jeg tog så kan ta meg et glass vin før jeg skal ha audition hihi.

WISH ME GOOD LUCK!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg