Jeg er for FEIT til jobben

Da var det gjort! Jeg har nå satt meg på toget å er klar for å komme meg hjem igjen til Gjøvik. Jeg fortalte aldri konkret hva jeg skulle i kveld for jeg var redd for å bli skuffet, men nå har det verste skjedd men jeg føler ikke noe behov for å holde det for meg selv.

Jeg var nemlig på audition hos en strippeklubb i Oslo. Jeg har vært utrolig nervøs i hele dag, jeg greide ikke å fokusere på noe annet hele dagen. Det var rett og slett å stå på pinebenken. Grunnen til at jeg stresset mest var pga jeg aldri hadde rørt en strippestang før, så jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle håndtere den. Men jeg kastet meg ut i det til slutt. Men det gikk ikke slik jeg hadde håpet. Kjolen hektet seg fast i hælen på skoen min og jeg tabba mg litt ut i begynnelsen med stangen. Jobber jo som stripper gjennom arrangerte selskaper, men det er liksom litt annen type så var ikke helt det samme.

Jeg fikk vite at energien min var på plass, men jeg måtte bli smidigere og gå ned i vekt. Jeg vet selv at jeg har noen kilo "ekstra" i forhold til stripperne der, å ja jeg har et mål om å gå ned noen kilo. Men når jeg sto på scenen så elsket jeg kroppen min, så uansett om han har rett og jeg skal ned i vekt så elsker jeg kroppen min slik som den er nå også.

MEN jeg gir ikke opp, å det måtte jeg ikke heller. Dette er et bevis på at man må jobbe for det man vil ha! Jeg lar meg ikke knekke av at noen synes jeg har noen kilo for mye, jeg vet at en må se perfekt ut i den bransjen og jeg skal virkelig gjøre meg fortjent til den jobben!

22 kommentarer

Siste innlegg