Derfor svarer jeg deg ikke på Snapchat!

Jeg har fått mye klager spesielt på Snapchat at jeg er care, dårlig til å svare osv. Jeg skal ikke nekte for det, men det er en grunn til det. I det siste har jeg vært utrolig travel samtidig som seerne på Snapchat har økt betraktelig. Jeg er aktiv til å legge ut bilder på MyStory, men responsen blir for stor til at jeg får svart alle dessverre.

Jeg er i tillegg utrolig dårlig på småprat, så skriver noen bare "hei" eller "skjer?" til meg så er det ikke alltids jeg svarer. Mest pga jeg rett og slett ikke har tid til å prate. Så jeg kan vel si det slik at hvis du vil ha en samtale med meg, lurer på noe osv, send meg melding på Facebook. Der er den eneste plassen jeg så og si får tid til å svare alle.

Jeg kan også si at jeg unngår og svare hvis du er påtrengende, fekk eller gris. Ja, jeg kan legge ut lettkledde bilder, men det betyr ikke at jeg ønsker å høre om dine våte drømmer!

Men jeg fikk i alle fall tid til trening! Det er så utrolig deilig når du kjenner at kroppen bare vil på trening, i tillegg så er det så fint vær så da kan jeg kaste av meg de store hettegenserne! Trente tidlig i dag også, så fikk nesten hele senteret for meg selv. Var utrolig deilig, men samtidig liker jeg når det er litt folk, hjelper på motivasjonen. Så er det tilbake i morgen!

7 kommentarer
    1. du skrev tidligere du skulle til Haugesund, å treffe dine søstre, skjer dette i all stillhet, hva om et JW observerer dere ? får de problemer da ???

    2. Er det bare hos meg det sier seg selv at man ikke har tid til å svare alt og alle uansett om man er kjent eller ikke? Spesielt ikke hvis man er kjent, sier jo seg selv at da tikker det inn masse!

    3. Viccenprivat på instagram (Victoria Nordset) har lagt ut et kødde-strippebilde kor det står “snx jehovas, eg ska bli strippar 😛 #nohoe” mange har kommentert, kanskje du vil sjekka det ut;/?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg