NY HEADER!

I går kveld fikk jeg høre at headeren min var helt ødelagt. Bildene var fjernet og alt så helt grusomt ut, så da måtte jeg sette meg ned å ordne en nødløsning. Har aldri vært noe særlig når det gjeder header, desig og koder. Har faktisk hatet det, for jeg skjønner ingenting. Har alltids søkt på bloggdesig, der jeg har vært heldig å funnet noen som de har lagt ut og forklart hvordan du legger inn bilder og slik, så da så jeg et lite lys i tunellen.

Det var alltids det verste med å starte blogg, derfor ble det aldri noe av det selv om jeg hadde lyst når jeg var mindre. Er ikke 100% fornøyd med resultatet, så dette er bare et midlertidig fra til jeg får fikset meg noe av bedre kvalitet. Men for å ha fikset det selv, så er jeg jo ganske fornøyd!

Jeg greide faktisk å fikse til at det ble litt finere selv på mobilversjonen!

Hva synes dere?

12 kommentarer

Siste innlegg