Jeg flytter, IGJEN!

Det stemmer folkens, jeg pakker nok en gang tingene mine og flytter! Det har vært mye fram og tilbake de siste dagene når det gjaldt hvor jeg skulle flytte, men nå har jeg det endelige svaret. Det var nemlig snakk om at jeg skulle til Stavanger en liten periode som gjorde at jeg ikke kunne røpe det helt enda, men det ble det ikke denne gangen.

Jeg flytter nemlig tilbake til HAUGESUND, eller mer konkret, Karmøy. Det stemmer, I'm Back!

Fortalte at det var ingenting jeg savnet med Haugesund når jeg flyttet, det jeg savnet i slutten var familien min. Men i løpe av tiden min i Gjøvik fikk jeg så utrolig mange fine ord fra folk jeg ikke visste fulgte med på meg, så jeg hadde så mye mer enn jeg hadde anelse om. Av og til vet man ikke hva man har før man forlater det. Det var det som måtte til med meg dessverre.

18 kommentarer

Siste innlegg