ET HELT NYTT KAPITTEL!

Det har gått over 1 UKE siden jeg oppdaterte dere sist! Jeg trengte rett og slett en liten ferie for å samle meg sammen og finne ut hva jeg virkelig ville. I løpe av denne perioden med lite blogging har det skjedd s utrolig mye at jeg har ikke helt greid å henge med selv, men jeg skal prøve å få sortert ut det viktigeste til å begynne med.

Jeg flytter ikke til Haugesund

Det stemmer! I løpe av den uken jeg var i Haugesund så fikk jeg meg jobb, men i Stavanger. Så jeg flytter nå til helgen til Stavanger sammen med søsteren min for å studere og fullføre utdanningen min. Vi fikk nemlig opplysning om at vi fikk leiligheten vi ville ha denne uken, så nå kan jeg endelig snakke høyt om det! Jeg har jo alltids hatt lyst til å flytte til Stavanger, mest med tanke på fitness-drømmen min før. Den har jeg lagt på hylla, men jeg elsker byen så jeg tror jeg kommer til å trives! Noen som vet om et bra treningssenter som har åpent 24/7 i Stavanger?

Jeg slutter ikke som stripper

Det har det vært mye spørsmål om når jeg opplyste at jeg flyttet tilbake til Haugesund og kon i kontakt med foreldrene mine. Jeg har ikke tenkt tanken på å slutte med dette, så jeg fortsetter som normalt å tar imot jobber i Stavanger i stede for Oslo da. Så at det ikke var strippeklub i Stavanger! Det ble jeg faktisk litt sjokkert og skuffet over, men men. Hva er beste utestedet i Stavanger?

Jeg har ikke gått tilbake som Jehovas Vitne

Selv om jeg var så heldig å få kunne ha litt kontakt med foreldrene mine, noe som er skjeldent så var ikke det pga. jeg kom tilbake og ble medlem igjen. Jeg var bare utrolig heldig, og situasjonen var ganske komplisert. Det er utrolig vanskelig å forklare hele situasjonen, men jeg kan si en ting. Jeg er ikke og kommer aldri til å gå tilbake til å bli religiøs.

DA ER BLOGGFERIEN FERDIG!

I`M BACK!

21 kommentarer

Siste innlegg